28 Ağustos 2013 Çarşamba

DIY: Postitlerden Süpriz Kalp Mektup

1 yorum :
 

Geçtiğimiz günlerde erkek arkadaşıma doğum günü için ne yapabilirim diye düşünürken, postitlerle aklıma geldi. Birkaç küçük not yazmak..vs sıradan geldi. Biraz düşündükten sonra yukarıdaki Postitlerden Kalp Mektup ortaya çıktı. Bu devasal kalbi bir mektup sayfası yerine koyacak, günün anlam ve önemini belirten bir yazı yazacaktım. En güzel kısmı ise akşam yemeği için beni almaya gelen, şanslı doğum günü çocuğu için süpriz olmasıydı.


Gerekli olan malzemeler: 
  • 2 adet kalp şeklinde 100lük postit, (yıldız, kare, yuvarlak..vb  formlarda olabilir.)
  • Yazı için renkli kalemler
  • Yuvarlak uçlu kurşun kalem ( renkli ince kenarlı sabun veya dikiş sabunları olabilir)
  • Hayalgücü :)

Resim konusunda oldukça vasat biri olarak bu işi şansa bırakmamak için önceden duvara devasal bir kalp çizdim. Açılmamış, yuvarlak uçlu kurşun kalem ile çok bastırmadan kalbi oluşturdum.Yazıyı hazırlarken aklıma geldi, belki dikiş sabunları da işinize yarayabilir.


Öncelikle şablon üzerine kalpleri yapıştırdım. Dış çerçeveyi oluştururken, yavaş yavaş içini de doldurmaya başladım. Her postite 1 veya 2 kelime yazacağım için, postitlerin belli bir sırada olmasına özen gösterdim ki ne yazdığım rahatça okunsun :) Her postit yapıştırdığımda inanılmaz heyecanlandım:)))) Hayal ettiğimden de güzel oluyordu.:)  Kalp tam olarak bitince geçip karşısına birkaç düzeltme yaptım. Farkındaysanız bitmiş halinde bile hala düzelmesi gereken yerler kalmış. Zaman biraz kısıtlıydı da :)

UNUTMAYIN Kİ önce kalp oluşturulacak, düzeltmeler yapılacak, (postit ekleyip çıkarmanız gereken yerler olacaktır) sonra postitlere yazmaya başlanacak.

Bu kadar büyük bir kalbe ne yazacağını bulmak sanırım en zor kısmı :/


Benim kullandığım postitlerin güzel tarafı kalplerin tam ortalarında yapışkanlarının olmasıydı. Postitin 2 kenarı hava kaldı. Böylelikle kalbim 3 boyut kazandı.:))) 


Balonların, insanı harekete geçiren bir enerjisinin olduğuna inanıyorum! Hayatımın her anında benim yanımda olsunlar lütfen!


Balonları da yerleştirdikten sonra DAAAA DAAAMMM işlem sona erdi:) Şimdi sıra süslenip doğum günü çocuğunu beklemede:)))

Sizlerde buna benzer mektuplar, süprizler hazırlarsanız bana yazın olur mu?


1 yorum :

yorumlarınız